Spodnie robocze odblaskowe Snickers 6243
Najniższa cena produktu 539,99 zł z dnia 03.05.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 539,99 zł z dnia 03.05.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 54 punktów o wartości 5,40 zł
Doskonała widoczność w trudnych warunkach oraz pełna swoboda ruchów i komfort w każdej pozycji. Spodnie odblaskowe Snickers 6243 z kolekcji AllroundWork to doskonała propozycja dla ciężko pracujących profesjonalistów. Elastyczny materiał główny pozwala na swobodne poruszanie się w trudnych warunkach pracy.
Spodnie robocze odblaskowe Snickers 6243 cechy produktu:
- wyjątkowo elastyczny, 2- kierunkowo rozciągliwy materiał,
- materiał: 61% poliester, 39% Sorona poliester,
- mocna tkaninagłówna,
- system KneeGuard, czyli pozycjonowanie nakolanników,
- certyfikat EN ISO 14404,
- wzmocnienia z materiału Cordura na kolanach, nogawkach i kieszeniach,
- niezwykle pojemne worki kieszeniowe,
- dodatkowe kieszonki na identyfikator, nóż i miarę,
- specjalne, dopasowane nogawki,
- oryginalny design spodni,
- certyfikat EN 20471/2,
- krój spodni niekrępujący ruchów.
Sprawdź inne produkty z działu odzież ostrzegawcza w BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury - Kolekcja
- AllroundWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|