Koszulka odblaskowa oddychająca Portwest DX413
Koszulka odblaskowa Portwest DX413 to nowoczesny t-shirt w kolorach ostrzegawczych wykonany z oddychającego, siatkowanego materiału EzeeCool który doskonale oddycha i sprawdza się w pracy przy wysokich temperaturach. Chłodzący materiał pozwala uporać się z upałami, a świetne odprowdzanie wilgoci pozwala zachować suchą skórę i komfort. Ostrzegawcze kolory i certyfikowane pasy odblaskowe w formie segmentowej, znacząco poprawiają bezpieczeństwo użytkowników. Koszulka DX413 uszyta jest w nowoczesnym i sportowym kroju slim fit, który nie krępuje ruchów ale dobrze przylega do ciała i doskonale wygląda. Ten model koszulki odblaskowej dobrze nadaje się do znakowania i personalizacji.
Koszulka odblaskowa Portwest DX413 cechy produktu:
- wykonana w sportowym stylu z nowoczesnych i oddychających materiałów,
- materiał główny EzeeCool o strukturze siatki, świetnie oddycha i odprowadza pot i wilgoć,
- doskonała do nadruków i personalizacji,
- dopasowany, sportowy krój slim fit oraz nowoczesne połączenia kolorów,
- zgrzewana, odblaskowa taśma segmentowa,
- tkanina blokująca promienie UV z filtrem 40+ UPF blokada do 98% promieni UV,
- certyfikat EN 20471 Klasa 2 - utrzymuje się na minimum 50 cykli prania,
- skład materiału: 100% siatka EzeeCool,
- gramatura 150g,
- kod produktu: DX413.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: