Polar Engelbert Strauss e.s.motion 2020
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Polar Engelbert Strauss e.s.motion 2020
Model: e.s.motion 2020
Materiał: 100% poliester
Gramatura: 158g/m2
Nr katalogowy: 77923 czarna, 77920 niebieska, 77926 szara, 77922 brązowo-zielona, 77925 granatowa
Polar Engelbert Strauss e.s.motion 2020 - doskonała izolacja termiczna
Niezwykle ciepły, lekki i elastyczny polar Engelbert Strauss e.s. motion 2020. Wykonany w 100% z poliestru o gramaturze 158g/m2, metodą FIBERtwin® INSOLATION, która zapewnia maksymalną izolację termiczną i wyjątkową oddychalność. Unikalna struktura powierzchni i luźne włókna do przechowywania ciepła ciała zapewniają stałą równowagę temperatur. Dzięki temu polar jest oddychający, a Ty nie pocisz się. Szybkoschnący. Produkt z wysoką stójką, zapinany na kostkowy zamek błyskawiczny z warstwą chroniącą brodę przed przycięciem. Czarny z żółtymi, odblaskowymi wstawkami i zamkami. Kaptur ściągany na troki. Dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na piersi zapinane na zamek błyskawiczny. Model o dopasowanej sylwetce. Doskonały wybór na jesień i zimę.
Cechy produktu:
- doskonała izolacja termiczna,
- wykonana metodą FIBERtwin® INSOLATION,
- polar szybkoschnący i oddychający,
- wysoka stójka,
- zapinany na zamek błyskawiczny,
- kieszeń chroniącą brodę przed przycięciem zamka,
- model o dopasowanej sylwetce.
Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ochronnej? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: