• Polar damski Penza 260 gm Dassy 300294
  • Nowy

Polar damski Dassy Penza

184,99 zł
Cena regularna: 184,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Granatowy
XS
2XL
XS
S
M
L
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 74-82
S 82-90
M 90-98
L 98-106
XL 107-119
XXL 120-132
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 74-82
S 82-90
M 90-98
L 98-106
XL 107-119
XXL 120-132
Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  18.5 punktów  o wartości  3,70 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Nadruk wytrzymałą folią. Nadruk tylko z loga w PDF lub w krzywych - nie pracujemy na plikach JPG, PNG. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl. Brak prawa zwrotu.
Za nadruk zapłacisz: 0

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Polar damski Penza 260 gm Dassy 300294 Cechy produktu:

  • Elastyczne mankiety
  • Dopasowany krój
  • Regulowany dół ze ściągaczem
  • Długi zamek błyskawiczny
  • Zamek z ochroną podbródka
  • 2 kieszenie przednie zapinane na zamek
  • Materiał: 100% poliester, +/- 260 g/m²
  • Standard OEKO-TEX® 100
  • Antypillingowa mikropolarowa tkanina

Dlaczego warto wybrać Polar damski Penza 260 gm Dassy 300294?

Polar Dassy Penza to gwarancja ciepła i wygody przez cały dzień. Dzięki dopasowanemu krojowi i regulowanemu dołowi idealnie leży, zapewniając komfort noszenia. Wysokiej jakości mikropolar skutecznie chroni przed chłodem i nie mechaci się. Uniwersalne kolory pasują do każdej odzieży roboczej, a funkcjonalne kieszenie pomieszczą niezbędne drobiazgi.

Materiał
Syntetyczny
Membrana wodoodporna
Nie
Krój
Slim fit
Kaptur
Nie
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu