Spodnie robocze damskie Dassy Liverpool
Spodnie robocze damskie Dassy Liverpool to model przygotowany dla kobiet, które poszukują wytrzymałych, funkcjonalnych i stylowych ubrań do pracy. Zaprojektowane z myślą o kobiecej sylwetce, oferują maksymalny komfort i ochronę w warunkach roboczych. Model Liverpool do podstawowy krój dla Pań które nie potrzebują dużej ilości kieszeni czy uchwytów na narzędzia. Doskonale sprawdzą się w pracach magazynowych, na halach produkcyjnych. Prosta konstrukcja tych spodni w żadnym stopni nie wpływa na ich wytrzymałość i użyteczność. Model spodni roboczych dla kobiet Liverpool to solidny i niezawodny wybór.
Spodnie robocze damskie Dassy Liverpool cechy produktu:
- wykonane z wysokiej jakości mieszanki bawełny i poliestru, spodnie są odporne na przetarcia, rozdarcia i uszkodzenia mechaniczne, co gwarantuje długotrwałe użytkowanie,
- specjalnie zaprojektowany krój zapewnia doskonałe dopasowanie do kobiecej sylwetki, umożliwiając swobodę ruchów i wygodę,
- spodnie wyposażone są w podstawowe kieszenie, w tym boczne, tylne, kieszenie na narzędzia oraz kieszenie z zamkami, wystarczająco na schowanie niezbędnych przedmiotów, ale bez nadmiaru,
- podwójne szwy,
- elastyczny i regulowany pas gwarantuje idealne dopasowanie do sylwetki oraz komfort podczas intensywnej pracy,
- nowoczesny, dopasowany design sprawia, że spodnie Dassy Liverpool prezentują się profesjonalnie, jednocześnie zapewniając funkcjonalność w codziennym użytkowaniu,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- skład: 65% poliester/35% bawełna,
- gramatura: 245g
- kod produktu: 200667.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...