Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze damskie Dassy Seattle 245 gm 200668 Cechy produktu:
- Regulowane kieszenie na kolanach Cordura®
- Kieszenie kaburowe Cordura® z pętlami na narzędzia
- 2 duże kieszenie przednie chowane na kieszenie kaburowe
- 2 kieszenie tylne z klapkami
- 2 kieszenie na nogawkach
- Kieszeń na narzędzia
- Uchwyt na długopis
- Kieszeń na miarkę
- Pętla na młotek
- Kieszeń na telefon komórkowy
- Uchwyt na identyfikator
- Regulowana guma w pasie z tyłu
- Elastyczny pas boczny
- Panele stretch po bokach
- Regularny krój i standardowy stan
- Potrójne szwy dla większej trwałości
- Możliwość wydłużenia nogawek o 5 cm
- Zapięcie na guzik jeansowy i zamek błyskawiczny
- Materiał: 65% poliester / 35% bawełna, 245 g/m²
- Wzmocnienia z nylonu Cordura®
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Dlaczego warto wybrać Spodnie robocze damskie Dassy Seattle 245 gm 200668?
Spodnie Dassy Seattle zapewniają idealne dopasowanie dzięki elastycznym wstawkom i regulowanemu pasowi. Trwałe materiały, w tym wzmocnienia Cordura®, gwarantują długą żywotność nawet w wymagających warunkach pracy. Liczne kieszenie i uchwyty umożliwiają wygodne przechowywanie narzędzi i akcesoriów. Komfortowy krój i funkcjonalność sprawiają, że to doskonały wybór dla profesjonalistek szukających wygodnych i wytrzymałych spodni roboczych.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...