Spodenki robocze damskie elastyczne Snickers 6147
Spodenki robocze damskie elastyczne Snickers 6147 AllroundWork to idealne rozwiązanie dla kobiet poszukujących wygodnej, trwałej i funkcjonalnej odzieży roboczej. Poczuj pełną swobodę ruchów dzięki elastycznym szortom skrojonym specjalnie pod damską sylwetkę. Model 6147 został zaprojektowany z myślą o maksymalnym komforcie i swobodzie ruchów. Wykonane z elastycznej tkaniny, wstawki z rozciągającego się w 4 kierunkach materiału strecz. Praktyczne worki kieszeniowe i dodatkowe kieszenie pozwalają na przechowywanie wszystkich niezbędnych przedmiotów i narzędzi w zasięgu ręki.
Spodenki robocze damskie elastyczne Snickers 6147 cechy produktu:
- spodenki przygotowane specjalnie dla ciężko pracujących kobiet,
- dopasowany krój slim fit,
- wykonane z elastycznego materiału z dodatkowymi wstawkami z 4 kierunkowego stretchu,
- praktyczne kieszenie na podręczne narzędzia i wyposażenie,
- worki kieszeniowe,
- wzmocnienia z materiału Cordura na kieszeniach,
- kiszeń na nóż, miarkę,
- kieszeń na telefon i dokumenty,
- skład materiału: 47% bawełna, 53% poliester,
- gramatura: 261g,
- kod produktu: 6147.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...