Spodnie robocze damskie Snickers 6771 elastyczne Allroundwork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze damskie Snickers 6771 elastyczne Allroundwork wykonane w całości z rozciągającego się w 4 kierunkach materiału stretch, to doskonały wybór do wykonywania codziennej pracy w trudnych warunkach. Spodnie wyposażone w masę praktycznych kieszeni w tym odpinane na zemek worki kieszeniowe, kieszeń na telefon czy uchwyt na nóż kaburowy. Uszyte w ergonomicznym i dopasowanym kroju slim fit, z profilowanymi nogawkami. Doskonałe spodnie dla kobiet, które w pracy nie tylko cenią sobie doskonały wygląd, funkcjonalność ale też wygodę.
Spodnie robocze damskie Snickers 6771 elastyczne Allroundwork cechy produktu:
- główny materiał to 4 kierunkowy stretch, niezwykle wygodny, lekki i elastyczny,
- kieszenie na nakolanniki wzmacniane materiałem Cordura,
- elastyczne wzmocnienia nakolanników,
- worki kieszeniowe dopinane do spodni na zamek błyskawiczny,
- kieszeń na calówkę wzmocniona Cordura, uchwyt na nóż kaburowy,
- nogawki zabezpieczone od dołu warstwą Cordury,
- skład materiału: 91,5% poliamid, 8,5% elastan,
- gramatura: 250g,
- kod produktu: 6771.
Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...