Spodnie robocze damskie Snickers 6877
Spodnie robocze damskie Snickers 6877 cechy produktu:
- Elastyczny, 4-kierunkowo rozciągliwy materiał zapewniający maksymalną swobodę ruchów
- Wstępnie wyprofilowane nogawki dla idealnego dopasowania
- Wytrzymałe kieszenie cargo CORDURA® z miejscem na długopisy, nóż i miarkę
- Schowane tylne kieszenie dla schludnego wyglądu
- Wzmocnione przednie kieszenie odporne na zużycie
- Średni stan i dopasowany krój podkreślający sylwetkę
Funkcjonalność i styl w jednym! Te spodnie robocze zostały zaprojektowane specjalnie dla kobiet, oferując wygodę i wytrzymałość na najwyższym poziomie. Dzięki elastycznemu materiałowi z recyklingu świetnie dopasowują się do sylwetki, a liczne praktyczne kieszenie sprawiają, że masz wszystko pod ręką. Idealne na każdą pracę – wybierz komfort bez kompromisów!
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Ostatnio przeglądane