Spodenki robocze Snickers 6151 Allroundwork elastyczne
Lekkie spodenki robocze o luźnym kroju Snickers 6151 to doskonała propozycja na ciepłe letnie dni. Wykonane z miękkiego i elastycznego materiału typu Twill zapewniają najwyższy komfort użytkowania i swobodę ruchów. Spodenki 6151 różnią się od modelu 6141 luźno dopasowaną nogawką. Jeśli wolisz luźniejszy krój wybierz model 6151, jeśli wolisz krój slim fit, wybierz 6141.
Spodenki robocze Snickers 6151 Stretch cechy produktu:
- znakomity design i wykonanie,
- miękki materiał typu Twill,
- elastyczne wstawki z 4 kierunkowego materiału stretch,
- głębokie, pojemne worki kieszeniowe
- kieszenie wzmacniane materiałem CORDURA®
- łatwo dostępne, praktyczne kieszenie,
- uchwyt na nóż,
- taśma to wieszania i suszenia spodenek,
- boczna kieszeń typu cargo z miejscem na telefon,
- kieszeń na miarkę, ołówek stolarski.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Syntetyczny
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: