• Engelbert Strauss pasek e.s. motion
  • Nowy

Engelbert Strauss pasek e.s. motion

99,99 zł
Cena regularna: 99,99 zł
Kolor: Niebieski
  • Niebieski
  • Czarny
  • Szary
120-130 cm
80-95 cm
100-115 cm
120-130 cm
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  10 punktów  o wartości  2,00 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Engelbert Strauss pasek e.s.motion


Model: e.s. motion

Materiał: 100% bawełna

Nr katalogowy: 82470, 82477, 82473 (80/00/20)

Engelbert Strauss pasek e.s.motion - bezstopniowa regulacja dla wygody użytkowania

Wysokiej jakości pasek do spodni firmy Engelbert Strauss z ocynkowaną i aluminiową klamrą z dużym logiem strusia. Pasek wykonany z wysokogatunkowej bawełny. Wygodny i elastyczny, dla jak najlepszego dopasowania do ciała. Bezstopniowa regulacja. Wzdłuż całej długości produktu metalowe nity. Ten pasek zapewni Ci doskonały komfort pracy. Szerokość produktu ok. 45 mm.

Engelbert Strauss pasek e.s.motion cechy produktu :

  • wykonany w 100% z bawełny,
  • elastyczny i wygodny,
  • solidna stalowa klamra z dużym logiem Engelbert Strauss,
  • kolekcja e.s.motion,
  • wzdłuż paska metalowe nity.


Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Wejdź na nasz blog!

Materiał
Bawełna
Kolekcja
e.s.motion
5.0
Liczba opinii: 2

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.