Engelbert Strauss koszulka robocza
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 0,60 zł
Koszulka Engelbert Strauss o klasycznym kroju i okrągłym dekolcie. Wykonana z bawełny, doskonale nadaje się do użytku do pracy jak i do pozostałych aktywności. Dużo miejsca na znakowanie firmowe.
Koszulka Engelbert Strauss cechy produktu:
- 100% bawełny 180g/m2,
- okrągły dekolt,
- wygodna, nie krępuje ruchów,
- doskonała jako koszulka firmowa,
- kod produktu (zależnie od koloru): 89301, 89302, 89300, 89018.
Engelbert Strauss koszulka robocza – uniwersalna odzież dla każdego
Koszulka jest uniwersalnym elementem każdej garderoby, zarówno pracowniczej jak i codziennej. Engelbert Strauss, niemiecki producent odzieży premium przygotował produkt z wysokiej jakości szczotkowanej bawełny o gramaturze 180g/m2 z dodatkiem elastanu dla większej wygody, w kolorach odpornych na wielokrotne pranie i użytkowanie. Klasyczny, okrągły kołnierzyk dla maksymalnej wygody, prosty krój. Kolor pasujący do wszystkiego, w pełni uniwersalna koszulka robocza, która świetnie nada się jako I warstwa w chłodniejsze dni.
Zobacz inne produkty Engelbert Strauss.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|