Buty robocze Engelbert Strauss Nakuru S1 BOA cechy produktu:
- Norma bezpieczeństwa S1 (EN ISO 20345:2011) – buty wyposażone w stalowy podnosek, zapewniający skuteczną ochronę palców przed uderzeniami i zgnieceniem.
- Styl inspirowany obuwiem MTB (kolarstwo górskie) – dynamiczny, sportowy design łączący styl z funkcjonalnością.
- System zapięcia BOA® Fit System – mikroregulacja umożliwia idealne dopasowanie do stopy, zapewniając wygodę i stabilność przez cały dzień.
- Cholewka wykonana z mikrofibry i przewiewnej siatki – materiały bez skóry, idealne dla osób poszukujących wegańskich rozwiązań.
- Wyściółka z tekstyliów z wzmocnieniem z mikrofibry na pięcie – trwałość i komfort użytkowania.
- Zamknięty język buta – chroni wnętrze buta przed zabrudzeniami i drobnymi elementami.
- Wyjmowana, anatomicznie ukształtowana wkładka – zapewnia dodatkowy komfort i możliwość personalizacji.
- Podeszwa z gumy i EVA o właściwościach antypoślizgowych (SRC) – doskonała przyczepność nawet na śliskich powierzchniach.
- Odporność na oleje, benzynę i kontakt z gorącą powierzchnią do ok. 130°C.
- Antystatyczne właściwości – zapobiegają gromadzeniu się ładunków elektrostatycznych.
- Tylko ok. 475 g przy rozmiarze 42.
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Engelbert Strauss
Engelbert Strauss GmbH & Co. KG
Frankfurter Straße 98 - 108
Biebergemünd 63599
info@strauss.de
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Phoenix GTX S3 SRC WR HRO
Ostatnio przeglądane