Buty wysokie Albatros Tofane QL CTX S3 ESD
Wykonane z niezwykle wytrzymałej skóry olejowanej trzewiki robocze Albatros Tofane QL CTX o klasie ochrony S3 doskonale sprawdzą się w pracy podczas ciężkich warunków pogodowych. Wyposażone są w membranę COA.TEX®, która jest szczególnie oddychająca i zapewni suchość Twoim stopom.
Cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- podnosek z włókna szklanego,
- pozbawiona metali wkładka antyprzebiciowa,
- wykonane z wysokiej jakości skóry,
- odblaskowy materiał w okolicy pięty,
- podeszwa TREKSTAR XP,
- spełniają wymagania normy EN20345, EN20344, S3, ESD
- kod producenta: 638500.
Trzewiki robocze Albatros Tofane QL CTX S3 ESD wykonane z wysokiej jakości skóry olejowanej. Model ten wyróżnia niezawodna ochrona, świetne dopasowanie oraz doskonała wygoda użytkowania. Buty robocze o klasie ochrony S3 wyposażone zostały w podnosek z włókna szklanego, który świetnie chroni palce w czasie pracy. Antypoślizgowa podeszwa TREKSTAR XP doskonale stabilizuje stawy. Precyzyjne dopasowanie do stopy gwarantuje nowoczesny i wygodny system sznurowania QUICK LOCK. W okolicach pięt buty robocze posiadają odblaskowy materiał, który zwiększa bezpieczeństwo po zmroku. Funkcjonalna podszewka wykonana jest z odpornej na wodę, oddychającej membrany COA.TEX®, która świetnie odprowadza pot i wilgoć na zewnątrz buta. Trzewiki męskie Albatros Tofane dobrze sprawdzą się nie tylko zimą, ale przez cały rok.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: