Buty robocze Base Protection Paris S1P to nowy model wysokiego buta do pracy z kolekcji Run@Work inspirowanej butami sportowymi i biegowymi. Wysokie buty które zapewniają pełną ochronę stopy przed uszkodzeniami zarówno od spodu, jak i przed spadającymi na palce przedmiotami, są jednocześnie wygodne, lekkie i bardzo elastyczne. Model Base Paris oferuje ochronę w klasie S1P oraz szereg zaawansowanych technologii zapewniających dobrą amortyzacje, oddychalność oraz komfort użytkowania.
Buty robocze Base Protection Paris S1P cechy produktu:
- wykonane z technicznej, wytrzymałej i oddychającej tkaniny,
- klasa ochrony S1P - chronią stopę przed przebiciem gwoździem oraz uszkodzeniem palców,
- środek buta wyłożony oddychającą i antybakteryjną wyściółką SmellStop,
- kompozytowa, elastyczna wkładka w podeszwie Fresh'n Flex Plus Super Light,
- kompozytowy podnosek SlimCap o grubości zaledwie 6,5 mm,
- doskonała amortyzacja dzięki dwuwarstwowej podeszwie AirTech+Tpu-Skin,
- podeszwa przeciwzmęczeniowa,
- dużo miejsca na palce,
- przód buta zabezpieczony dodatkowym otokiem,
- norma ESD - możliwość używania w strefach zagrożonych wybuchem,
- spełniają wymogi normy EN 20345,
- kod produktu: B1705A.
Sprawdź inne modele butów Base Protection.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...