Buty robocze Base I-Code S1P
Buty męskie Base Protection I-Code to obuwie ochronne o klasie S1P, które doskonale sprawdzą się do pracy przez cały rok. Doskonale chronią stopy przed urazami, wodą oraz są antystatyczne.
Cechy produktu:
- sportowy design,
- antystatyczne,
- bez metalu,
- wykonane z odpornej na wodę mikrofibry,
- antybakteryjna wyściółka SmellStop,
- podnosek SlimCap o odporności 200 J,
- kewlarowa wkładka odporna na przebicie,
- nowoczesny system wiązania BOA®,
- amortyzujące w części pięty,
- lekka, elastyczna i antypoślizgowa podeszwa AirTech + Tpu-Skin®,
- spełniają wymagania normy S1P, ESD, SRC,
- kod producenta: B1223.
Nowoczesne buty robocze o sportowym charakterze Base Protection I-Code S1P to gwarancja wygody i doskonałej ochrony w czasie pracy. Cholewka wykonana z odpornej na wodę mikrofibry doskonale chroni przed przemoczeniem stóp oraz dobrze odprowadza wilgoć na zewnątrz. Buty męskie, dzięki podeszwie o podwyższonej przewodności zapobiegają powstawaniu ładunku elektrostatycznego na ciele człowieka. Pozbawione zostały także metalowych elementów. Dla zapewnienia ochrony półbuty robocze Base wyposażone zostały w kewlarową wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek SlimCap, który wytrzymuje uderzenie z energią do 200 J i zgniecenie do 15 kN. Antybakteryjna wyściółka Smell Stop zapewnia oddychalność oraz zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu. Opatentowana podeszwa AirTech + Tpu-Skin® jest lekka, antypoślizgowa oraz doskonale amortyzuje. Nowoczesny system zapięcia BOA® gwarantuje doskonałe dopasowanie, a także sprawi, że buty robocze będziesz mógł szybko i łatwo założyć, jak i ściągnąć.
Sprawdź też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Base Protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea, 61
Barletta 76121
e-mail: info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: