Buty robocze Base I-Wire S3
Buty męskie Base Protection I-Code to obuwie robocze o klasie ochrony S3. Zapewniają doskonałą ochronę przed urazami. Chronią przed uderzeniem, przebicie, a także poślizgiem i wodą. Dodatkowo są amortyzujące i wolne od metalu.
Cechy produktu:
- wolne do metalu,
- nowoczesny, sportowy wygląd,
- szybki i wygodny system wiązania BOA®,
- wykonane z odpornego na wodę materiału tekstylnego,
- lekki, kompozytowy podnosek SlimCap o odporności do 200 J,
- antybakteryjna podszewka SmellStop,
- wkładka odporna na przebicie,
- amortyzujące w części pięty,
- lekka, elastyczna i odporna na poślizg oraz działanie węglowodorów podeszwa AirTech + Tpu-Skin®,
- spełniają wymagania normy S3, ESD, SRC,
- kod producenta: B1219.
Buty robocze męskie o nowoczesnym sportowym designie Base Protection I-Wire S3 zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w czasie pracy. Cholewka wykonana z odpornego na wodę materiału tekstylnego skutecznie zabezpiecza stopę przed przemoczeniem. Lekki, kompozytowy podnosek SlimCap odporny jest na uderzenie z energią do 200 J i zgniecenie do 15 kN, a wkładka antyprzebiciowa chroni przed przekłuciem oraz przebiciem. Półbuty robocze wolne są od metalu. Lekka i elastyczna podeszwa AirTech + Tpu-Skin® doskonale amortyzuje oraz odporna jest na poślizg i działanie węglowodorów. Antybakteryjna wyściółka Smell Stop gwarantuje świetną oddychalność oraz niweluje powstawanie nieprzyjemnych zapachów. Półbuty męskie Base I-Wire S3 wyposażone zostały także w szybki i wygodny system wiązania BOA®, który zapewnia doskonałe dopasowanie. Dzięki niemu zakładanie, jak i ściąganie obuwia roboczego stanie się niezwykle proste.
Zobacz wszystkie dostępne buty robocze S3 w naszej ofercie!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Base Protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea, 61
Barletta 76121
e-mail: info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: