
- NOWOŚCI
Najniższa cena 32,00 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów
Zestaw NIKWAX przeznaczony do czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji obuwia z tkaniny i skóry. Stosując oba środki przedłużysz żywotność ulubionego obuwia!
Zestaw NIKWAX obejmuje impregnat oraz żel do czyszczenia obuwia. Impregnat Nikwax Tkanina i skóra w poręcznym opakowaniu z atomizerem, jest niezwykle łatwy w nakładaniu. Skutecznie odnawia warstwę DWR obuwia, ograniczając absorpcję wody, a przy tym wspomaga oddychalność. Żel czyszczący Nikwax Footwear Cleaning Gel delikatnie usuwa brud ze wszystkich rodzajów obuwia, zarówno ze skóry jak i z materiałów syntetycznych. Doskonale sprawdzi się przed rozpoczęciem impregnacji, jak i do bieżącego utrzymania obuwia w czystości. Oba środki są bezpieczne dla środowiska i użytkownika, nie zawierają szkodliwych substancji, są niepalne i nietoksyczne. Mogą być stosowane na obuwiu z membraną Gore-Tex oraz eVent. Impregnat może nieznacznie zmienić kolor obuwia - producent zaleca test na niewielkim fragmencie materiału. Zestaw obejmuje dwa preparaty: 1x impregnat oraz 1x żel, po 125 ml każdy.
Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|