Snickers Workwear

Pasek do spodni Snickers 9004

109,99 zł
119,99 zł
-9%
Kolor
  • Żółty
  • Zielony
  • Niebieski
  • Czerwony
  • Szary
  • Czarny
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 3

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,00 zł

Pasek do spodni Snickers 9004 jest nie tylko wytrzymały, ale także świetnie wygląda. Sprawdzi się zarówno do spodni roboczych, jak i na co dzień.


Gdy zależy Ci na wygodzie, ale nie chcesz rezygnować z dobrego stylu, zamiast nudnego paska wybierz model 9004 od Snickers Workwear. Produkt wykonany z niesamowicie trwałego, solidnego poliestru. Zapinany w łatwy sposób, na metalową klamrę pokrytą gumą o matowym wykończeniu. Pasek dostępny w rozmiarze uniwersalnym, długość 115 cm. Produkt wyróżnia się nowoczesnym designem - przyciągającym wzrok połączeniem kontrastowych kolorów, a także wzorem w logo marki. To nie tylko trwałe i praktyczne rozwiązanie dla Twojej wygody, ale także urozmaicenie ulubionego stroju roboczego.

Pasek do spodni Snickers 9004 cechy produktu:

  • wykonany z solidnego poliestru,
  • łatwy system zapinania,
  • gumowana metalowa klamra,
  • rozmiar uniwersalny,
  • nowoczesny design.


Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie BalticBHP.pl!

Szczegóły Produktu

7332515296269
Powiadom mnie o dostępności

Opis

Materiał
Syntetyczny
Przedział cenowy
100-200 zł

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.