

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 30 punktów o wartości 3,00 zł
Pasek do spodni Snickers 9004 jest nie tylko wytrzymały, ale także świetnie wygląda. Sprawdzi się zarówno do spodni roboczych, jak i na co dzień.
Gdy zależy Ci na wygodzie, ale nie chcesz rezygnować z dobrego stylu, zamiast nudnego paska wybierz model 9004 od Snickers Workwear. Produkt wykonany z niesamowicie trwałego, solidnego poliestru. Zapinany w łatwy sposób, na metalową klamrę pokrytą gumą o matowym wykończeniu. Pasek dostępny w rozmiarze uniwersalnym, długość 115 cm. Produkt wyróżnia się nowoczesnym designem - przyciągającym wzrok połączeniem kontrastowych kolorów, a także wzorem w logo marki. To nie tylko trwałe i praktyczne rozwiązanie dla Twojej wygody, ale także urozmaicenie ulubionego stroju roboczego.
Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie BalticBHP.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane