Ochronniki słuchu Hellberg Xstream Bluetooth

Ochronniki słuchu Hellberg Xstream Bluetooth

799,99 zł
849,99 zł
-6%

Najniższa cena produktu 799,99 zł z dnia 18.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 799,99 zł z dnia 18.04.2024

Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 80 punktów o wartości 8,00 zł

Nauszniki przeciwhałasowe Hellberg Xstream Bluetooth to nowoczesne ochronniki słuchu z Bluetooth do strumieniowego przesyłania muzyki oraz prowadzenia rozmów telefonicznych.

Cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • nowoczesny model z funkcją Bluetooth,
  • zaprojektowane z myślą o słuchaniu muzyki,
  • gwarantują doskonałą jakość dźwięku,
  • łatwe w obsłudze za pomocą przycisków,
  • komfortowy pałąk z miękką wyściółką,
  • prosta konfiguracja i połączenie z telefonem,
  • wodoodporność IPX4 – można z nich korzystać podczas ulewnego deszczu,
  • funkcja oszczędzania energii baterii, która automatycznie wyłącza urządzenie po okresie bezczynności,
  • w zestawie: kabel USB do ładowania,
  • Bluetooth®: 4.1, A2DP 1.2, HSP 1.1, HFP 1.6,
  • czas pracy: 50 godzin, czas czuwania: 100 godzin,
  • waga: 386 g,
  • średni stopień tłumienia SNR: 29,
  • spełnia wymagania normy EN: EN352-1, 6, 8,
  • kod producenta: 48000-001.

Nowoczesne nauszniki ochronne Hellberg Xstream Bluetooth gwarantują doskonałą ochronę słuchu. Dodatkowo umożliwiają połączenie z telefonem poprzez Bluetooth w celu bezprzewodowego przesyłania muzyki oraz prowadzenia rozmów telefonicznych. Dzięki ochronnikom słuchu Hellberg Xstream Bluetooth możesz słuchać swoje ulubione piosenki z wysokiej jakości głośników oraz wykonywać rozmowy telefoniczne. Doskonałą jakość dźwięku uzyskano dzięki opatentowanej konstrukcji głośników, która pozwala cieszyć się muzyką na poziomie słuchawek w ochronnikach słuchu. Słuchawki ochronne wyposażone są we wbudowany akumulator litowo-jonowy, który wystarcza do nawet 50 godzin użytkowania przy szybkim ładowaniu w czasie 3 godzin. Ergonomicznie zaprojektowane przyciski pokryte są gumą, są łatwe do znalezienia i obsługi nawet w rękawiczkach. Nauszniki ochronne obsługują asystentów głosowych takich jak Apple Siri i Asystent Google. Wystarczy włączyć funkcję i można sterować odtwarzaniem muzyki lub rozmową telefoniczną za pomocą głosu.

Sprawdź również inne dostępne produkty z kategorii ochrona głowy i twarzy.

Szczegóły Produktu

7391441002467

Opis

Średni poziom tłumienia SNR
29

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl