Buty robocze wysokie Albatros Vector Mid S3 cechy produktu:
- Klasa bezpieczeństwa S3 FO SR
- Stalowy podnosek z anatomicznym kształtem i dodatkową przestrzenią na palce.
- Stalowa wkładka antyprzebiciowa chroniąca przed ostrymi elementami od podłoża.
- Cholewka z nubuku połączona ze wstawkami tekstylnymi.
- Wygodne wykończenie z miękką wyściółką cholewki i języka.
- Oddychająca podszewka
- Wkładka comfit® VIVA
- Amortyzująca podeszwa środkowa –
- Dwuwarstwowa podeszwa DUO-PU ESSENTIALS+ – profilowana, antypoślizgowa i odporna na ścieranie.
- Przeznaczenie: budownictwo, przemysł, logistyka, magazyny, prace montażowe.\
Numery katalogowe: 637410, 637320, 637310, 637300 .
FAQ – Najczęściej zadawane pytania o buty Albatros Vector Mid
Czy buty Albatros Vector Mid S3 są wodoodporne?
Nie ten model nie jest wodoodporny. Model spełnia normy S3, co oznacza zwiększoną odporność cholewki na wnikanie wody ale nie jest to but wodoodporny.
Do jakich branż przeznaczone są buty robocze Albatros Vector Mid S3?
Model Vector Mid jest dobry dla elektryków, monterów, hydraulików, do prac produkcyjnych.
Jakie cechy butów Albatros Vector Mid S3 są istotne dla użytkowników?
Bardzo dobra amortyzacja i niska waga, odporność podeszwy na oleje i paliwa, podnosek i wkładka antyprzebiciowa z metalu.
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Albatros
ISM GmbH
Koggenweg 1
D-59557 Lippstadt
service@ism-store.com
Pobierz - Ogólna instrukcja użytkowania z ostrzeżeniami o bezpieczeństwie.
Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:
- Produkt nie zapewnia pełnej ochrony w ekstremalnych warunkach – przed użyciem sprawdź, czy obuwie jest odpowiednie do danego środowiska pracy.
- Nie stosować w środowiskach wymagających ochrony przed chemikaliami, wysokim napięciem, bardzo wysoką lub niską temperaturą, jeśli produkt nie posiada odpowiednich certyfikatów.
- Nie każde obuwie robocze jest wodoodporne. Sprawdź specyfikację produktu przed użyciem w warunkach wilgotnych lub narażonych na substancje chemiczne.
- Antypoślizgowa podeszwa nie eliminuje całkowicie ryzyka poślizgnięcia. Zachowaj ostrożność na mokrych, oleistych lub nierównych powierzchniach.
To może Ci się jeszcze spodobać...