Impregnat do butów z nubuku i zamszu Nikwax Nubuck & Suede Proof 125ml
Impregnat do obuwia z nubuku i zamszu Nikwax Nubuck & Suede Proof nakładany wygodnym aplikatorem w gąbce. Doskonale sprawdzi się z butami wyposażonymi w membrany np. GORE-TEX®.
Cechy produktu:
- wygodny aplikator gąbkowy,
- nadaje oraz odnawia właściwości wodoodporne,
- nie powoduje nadmiernego zmiękczenia skóry,
- wydłuża żywotność obuwia,
- nie ingeruje w wygląd obuwia,
- w pełni bezpieczny – wykonany na bazie wody, bez szkodliwych substancji fluorokarbonów,
- biodegradowalny oraz niepalny,
- pojemność: 125 ml,
- kod producenta: 771.
Wysokiej jakości środek impregnujący przeznaczony do stosowania z butami z nubuku i zamszu Nikwax Nubuck & Suede Proof. Idealnie sprawdzi się z obuwiem wyposażonym w membranę utrzymującą oddychalność np. GORE-TEX®. Wygodny i łatwy w użyciu aplikator w gąbce pozwala sprawnie nanieść środek na skórę. Impregnat doskonale nadaje oraz odświeża właściwości hydrofobowe skóry, bez nadmiernego zmiękczenia jej. Nie wpływa na zmianę wyglądu, jak i koloru obuwia. Zaimpregnowana powierzchnia staje się odporna na wilgoć zachowując swoje właściwości oddychające. Regularne stosowanie go skutecznie wydłuża żywotność butów. Preparat do impregnacji jest w pełni bezpieczny. Wykonany została na bazie wody bez szkodliwych substancji. Jest niepalny oraz biodegradowalny. Opakowanie zawiera 125 ml środka impregnującego.
Zobacz także inne akcesoria do obuwia w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: