Base Protection żelowe wkładki do butów
Posiadasz buty robocze Base Protection, w których wkładki nie spełniają Twoich wymagań albo uszkodziły się? Dedykowane, żelowe wkładki Base Protection to doskonała propozycja! Model ten zamortyzuje nierówne podłoże, zniweluje nieprzyjemne zapachy oraz zwiększy komfort użytkowania obuwia roboczego.
Base Protection żelowe wkładki do butów cechy produktu:
- wykonane z elastycznego materiału,
- doskonale amortyzują nierówności,
- pochłaniają drgania,
- zapewniają wysoki komfort,
- mają właściwości antybakteryjne i niwelują nieprzyjemne zapachy,
- doskonale dopasowują się do stopy zapewniając wysoki komfort użytkowania,
- numer producenta 1559.
Wykładki Base Protection wykonane są ze specjalnego żelu. Dzięki właściwościom żelu, absorbują one wstrząsy, są miękkie i miłe dla stopy. Przeznaczone są do stosowania w obuwiach roboczych marki Base Protection. Wkładki posiadają powłokę antybakteryjną oraz powłoką niwelującą nieprzyjemne zapachy, dzięki czemu zmniejszają ryzyko wystąpienia grzybicy i innych chorób skóry. Model ten doskonale dopasowuje się do kształtu stopy. Wkładki Base Protection zapewniają świetną oddychalność. Zalecamy stosowanie dedykowanych wkładek Base Protection. Używanie dedykowanych wkładek zwiększy komfort użytkowania obuwia roboczego.
Chcesz wiedzieć więcej na temat produktów z rynku BHP? Odwiedź nasz blog!
Pytania
CZY MOZNA NOSIC WKLADKI W BUTACH ROBOCZYCH DAMSKICH?
Dzień dobry, oczywiście.
Czy te wkładki pasują do innych niż butów Base Protection?
Tak, można używać tych wkładek z butami innych producentów. Pozdrawiamy!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: