Buty robocze wysokie Base Protection K-Hurry Top S3
Najniższa cena produktu 659,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 659,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 66 punktów o wartości 6,60 zł
Wysokie buty do pracy Base Protection K-Hurry Top zapewniają najwyższy poziom ochrony i komfortu podczas pracy. Zaprojektowane z myślą o profesjonalistach, którzy potrzebują solidnego obuwia w trudnych warunkach, te buty robocze zapewniają nie tylko niezawodną ochronę, ale również wygodę przez cały dzień.
Buty robocze Base K-Hurry Top S3 cechy produktu:
- wykonane z solidnej skóry nubukowej,
- podszewka antybakteryjna SmellStop,
- system amortyzacji stopy Fresh’n Flex,
- klasa ochrony S3L,
- aluminiowy podnosek,
- kompozytowa, elastyczna wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRC,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na działanie paliwa i oleju,
- podeszwa z systemem amortyzacji I-Daptive,
- numer katalogowy: B1042C,
- zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC, HRO.
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 20345
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Aluminiowy
- Materiał
- Skóra
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- HRO
SRC - Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 720
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|