Buty robocze Paredes Avatar S3S cechy produktu:
- Stylizowane na buty sportowe i biegowe w pełni bezpieczne buty robocze o klasie S3.
- METAL FREE – brak elementów metalowych.
- Zaawansowana amortyzacja DualComfort – podeszwa o zróżnicowanej gęstości poprawia komfort podczas długich zmian
- Gruba, prawie 2,5 cm wkładka wewnętrzna doskonale amortyzuje podczas chodzenia.
- Technologia HighDry – oddychająca wyściółka i wkładka szybko odprowadzają wilgoć.
- Wytrzymała cholewka Textil Jacquard – lekka, elastyczna.
- Podeszwa EVA + guma nitrylowa – połączenie niskiej wagi i wysokiej odporności na ścieranie oraz poślizg.
- Technologia LowImpact – dodatkowa absorpcja energii przy każdym kroku.
- System Duratex – zwiększona odporność na przecięcia i uszkodzenia mechaniczne.
- Certyfikacja S3S SR FO ESD – ochrona antyprzebiciowa, antystatyka, odporność na oleje i zwiększona przyczepność.
- Kompozytowy podnosek z włókna szklanego – lekki, niemetaliczny i odporny na uderzenia 200 J.
- Antyperforacyjna wkładka COMPACT
- Wszechstronne zastosowanie – idealne do logistyki, przemysłu lekkiego, hydrauliki, sanitariów, restauracji i warsztatów.
- Linia ELITE SPORTWORK – sportowy design połączony z profesjonalną ochroną.
Opinia specjalistów Baltic na temat butów Paredes Avatar
Lubisz biegać a jednocześnie w pracy również chciałbyś zachować swój komfort chodzenia? To model Avatar jest dla ciebie. Komfort użytkowania na najwyższym poziomie. Buty mają bardzo grubą wkładkę wewnątrz która doskonale amortyzuje podczas chodzenia.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania o buty Paredes Avatar S3S
- Czym wyróżniają się buty robocze Paredes Avatar S3S?
Modele Avatar oferują sportowy komfort, wysoką amortyzację dzięki sportowej podeszwie oraz wkładce wewnętrznej a także certyfikowaną ochronę S3S. - Co wyróżnia model Paredes Avatar S3S?
Wygoda noszenia i amortyzacja.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Paredes
To może Ci się jeszcze spodobać...
Ostatnio przeglądane