Buty robocze Perf Hiker Low S3 PB1C
Buty robocze Perf Hiker Low S3 PB1C to lekki i solidny but roboczy wykonany z naturalnej skóry licowej. Solidna podeszwa nachodząca wysoko na podnosek ochronny i przód buta doskonale zabezpiecza tą część obuwia przed uszkodzeniem.
Buty robocze Perf Hiker Low S3 PB1C cechy produktu:
- wodoodporna, gruba skóra licowa,
- elementy metalowe pozbawione niklu,
- strefa stabilizacji kostki Ankle Support Zone,
- wkładka antyprzebiciowa Shield-Pro wykonana z kompozytu,
- metalowy podnosek ochronny,
- miękka i amortyzująca wkładka PSD,
- solidna podeszwa poliuretanowa z certyfikatem SRC,
- certykat bezpieczeństwa EN 20435,
- kod produktu: PB1CLOW.
Zobacz nasz film z prezentacją produktu Buty robocze Perf Hiker Low S3 PB1C
Sprawdź inne buty robocze w ofercie BalticBHP.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Base Protection
Buty robocze wysokie Base Protection K-Hurry Top S3
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Tigris GTX AG High S3 WR SRC
Często wybierane do tego produktu: