Buty robocze wysokie Perf Hiker S3
Buty robocze Perf Hiker S3 to model przeznaczony do wymagających prac. Wysokiej jakości skóra licowa która jest łatwa w czyszczeniu i pielęgnacji oraz dobrze zabezpieczony podnosek to skuteczny przepis na wytrzymałe buty robocze.
Buty robocze wysokie Perf Hiker S3 cechy produktu:
- wodoodporna, gruba skóra licowa,
- membrana wodoodporna Perf-Dry 120,
- elementy metalowe pozbawione niklu,
- strefa stabilizacji kostki Ankle Support Zone,
- wkładka antyprzebiciowa Shield-Pro wykonana z kompozytu,
- metalowy podnosek ochronny,
- miękka i amortyzująca wkładka PSD,
- solidna podeszwa poliuretanowa z certyfikatem SRC,
- kod produktu: PB1C.
Buty robocze wysokie Perf Hiker S3 powstały z myślą o osobach pracujących w budownictwie i przemyśle ciężkim. Gruba skóra licowa z której wykonano cholewkę buta jest odporna na uszkodzenia i łatwa w utrzymaniu a przód buta został solidnie zabezpieczony gumowym otokiem by zapobiegać uszkodzeniom. Buty wyposażono w membranę Perf-Dry 120, która odprowadza wilgoć i zapobiega przemakaniu (zalecamy impregnacje buta w celu uzyskania pełnej odporności na wodę). Solidna podeszwa wykonana z poliuretanu jest antypoślizgowa a wkładka w podeszwie zabezpiecza stopę przed przebiciem gwoździem czy innym ostrym przedmiotem.
Sprawdź inne buty robocze w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: