Rękawice zimowe Engelbert Strauss Comfort Fleece
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Rękawice zimowe Engelbert Strauss Comfort Fleece z ciepłą wyściółką oraz wypustkami w części chwytnej zapewniają ochronę przed chłodem i doskonałą przyczepność.
Cechy produktu:
- ciepłe i oddychające,
- z polarową wyściółką,
- antypoślizgowe wypustki w części chwytnej,
- zintegrowana gumka w nadgarstku,
- duże logo marki,
- długość ok. 26 cm,
- kod producenta: 7645229, 7645230, 7645249, 7645250,
- spełniają wymagania norm EN 388: 2016 (2232X) oraz EN 511: 2006 (X1X).
Wygodne rękawice zimowe marki Engelbert Strauss wyposażone w polarową wyściółkę, doskonale sprawdzą się podczas pracy w chłodne dni. Lekkie i oddychające, dają optymalny komfort termiczny. Dzięki zastosowaniu wypustek z materiału PVC w części chwytnej rękawice zapewniają przyczepność i pewny chwyt. Zintegrowana gumka w nadgarstku ułatwia nakładanie i zdejmowanie rękawic. Produkt spełnia wymagania norm EN 388: 2016 (2232X) oraz EN 511: 2006 (X1X).
Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Zobacz inne rękawice robocze ocieplane w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Mechanix
Rękawice robocze zimowe taktyczne Mechanix SUB35 REALTREE EDGE™
Często wybierane do tego produktu: