Buty robocze Solid Gear Essence Low S3
Buty robocze Solid Gear Essence Low S3 to symbol nowoczesnego podejścia do ochrony stóp w miejscu pracy i nowa przystępna cenowo kolekcja marki Solid Gear. Te niskie buty ochronne zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu doskonałego komfortu na każdym kroku. Cholewka wykonana z wysokiej jakości skóry LWG o nubukowym wykończeniu i wytrzymałego materiału CORDURA® gwarantuje trwałość.
Buty robocze Solid Gear Essence Low S3 cechy produktu:
- wykonane ze skóry,
- wzmocnienia z materiału Cordura®,
- wyściółka odprowadzająca wilgoć,
- amortyzująca i oddychająca wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa odporna na olej, benzynę,
- podnosek z włókna szklanego,
- elastyczna, kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- szerokie dopasowanie - dużo miejsca na palce,
- klasa ochrony S3L,
- norma ESD,
- buty zapewniające przyczepność na śliskich powierzchniach SR,
- certyfikat FO,
- kod produktu: SG73201.
Nowa solidna konstrukcja butów Solid Gear! Seria przeznaczona do wykonywania ciężkich prac. Zrobione z mocnej skóry, na wytrzymałej i solidnej podeszwie. Taka jest nowa seria obuwia roboczego Solid Gear. Stworzone by zapewnić komfort i wygodę użytkownikom wykonującym prace budowlane, ziemne, remontowe. Podeszwa zewnętrzna w tym modelu wykonana jest z poliuretanu odpornego na olej, z agresywnym antypoślizgowym bieżnikiem. Model Essence Low przełamuje dotychczasowy kierunek rozwoju butów marki Solid Gear, w którym głównym elementem była wygoda i komfort użytkownika. W serii Essence postawiono na mocne materiały i wytrzymałość, pamiętając oczywiście jak ważny jest komfort pracy.
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie Balticbhp.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: