Półbuty robocze Solid Gear Hydra GTX S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Przypominający buty sportowe model Hydra GTX producenta Solid Gear nie tylko świetnie wygląda, ale też zapewni niezawodną ochronę i komfort podczas wielogodzinnej pracy.
Cechy produktu:
- cholewka wykonana z połączenia skóry i tkaniny ripstop CORDURA®,
- podszewka z oddychającą i wodoodporną membraną GORE-TEX®,
- podnosek z włókna szklanego i wkładka antyprzebiciowa,
- podeszwa z odpornej na olej, wysokie temperatury oraz poślizg gumy Vibram®,
- oddychająca wkładka EVA z podkładkami z poronu,
- ułatwiający wiązanie system BOA,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC, WR, HRO,
- kod producenta SG80006.
Półbuty robocze Solid Gear Hydra GTX o nowoczesnym, sportowym wyglądzie zapewniają wysoki komfort i ochronę podczas pracy. Cholewka obuwia ochronnego wykonana z połączenia skóry i tkaniny Ripstop CORDURA®. Zastosowana w tym modelu oddychająca i wodoodporna podszewka GORE-TEX® daje uczucie suchości nawet po wielu godzinach pracy. Półbuty robocze posiadają także system ułatwiający wiązanie BOA® Fit, który zapewnia świetne dopasowanie. Podeszwa zewnętrzna wykonana została z gumy Vibram® i jest odporna na wysokie temperatury, olej oraz poślizg. W półbutach zastosowano oddychające wkładki z pianki EVA z podkładkami z poronu, które zapewnią komfort i wygodę przez cały dzień. Dodatkowo obuwie ochronne wyposażone jest w podnosek z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową.
Sprawdź też inne produkty z kategorii półbuty robocze!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: