• Nowy
Solid Gear

Półbuty robocze Solid Gear Tigris GTX AG Low S3 WR SRC

1 269,99 zł
Powiadom mnie o dostępności
Rozmiar
Zobacz tabelę rozmiarów
Zobacz tabelę rozmiarów

INSTRUKCJA POMIARU STOPY

Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY [CM]
362423,5
3724,624,1
3825,324,8
392625,5
4026,626,1
4127,326,8
422827,5
4328,628,1
4429,328,8
453029,5
4630,630,1
4731,330,8
483231,5



Nasze wskazówki doboru rozmiarów

Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.


Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży


Jak zmierzyć się w klatce piersiowej?
Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.

Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.


Ważne przy wyborze rozmiaru butów


W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

Załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
Zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
Znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.


INSTRUKCJA POMIARU STOPY


Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy".  Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

Ilość

  Dostępny produkt z innymi opcjami

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 0

Do 101 dni na darmowy zwrot

NUMBER [count] użytkowników właśnie ogląda ten produkt

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 381 punktów o wartości 38,00 zł

Obuwie ochronne Solid Gear Tigris GTX AG Low to świetna propozycja butów roboczych do pracy. Tigris GTX AG Low zapewniają wysoki komfort, ochronę, przewiewność oraz przyczepność.

Półbuty robocze Solid Gear Tigris GTX AG Low S3 WR SRC cechy produktu:

  • solidnie wykonane,
  • membrana GORE-TEX®,
  • cholewka z połączenia nubuku i CORDURY®,
  • podeszwa zewnętrzna Vibram® Arctic Grip Pro,
  • wewnętrzna podeszwa z pianki EVA i ETPU,
  • Boa® Fit System ułatwiający wiązanie,
  • podnosek z włókna szklanego i wkładka antyprzebiciowa,
  • są zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345:2011 S3, WR, SRC,
  • kod producenta SG81003.

Buty robocze Tigris GTX AG Low od Solid Gear wyróżniają się przewiewnością, doskonałą amortyzacją, przyczepności, a przy tym są lekkie. Półbuty wyposażone są w system wiązania BOA, który dodatkowo zwiększa dopasowanie. Cholewka tego modelu wykonana jest z połączenia skóry nubukowej i Cordury. Półbuty robocze posiadają wodoodporną izolację GORE-TEX®. Model Tigris GTX AG Low posiada także kompozytowy podnosek ochronny z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową. Dzięki zastosowaniu podeszwy zewnętrznej Vibram®Arctic Grip Pro, buty robocze zapewniają wysoką przyczepność i minimalizują ryzyko upadku. 

Zobacz także inne produkty marki Solid Gear w ofercie BalticBHP!

Szczegóły Produktu

7340093623513

Opis

Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Materiał
Połączenie materiałów
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
BOA
Membrana wodoodporna
Tak
Typ BOA
L6
Norma
SRC

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

  • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
  • Opis

    Najważniejsze informacje:

    • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
    • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
    • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
    • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
    • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


    Najczęściej zadawane pytania:

    1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

    Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



    2. Jak dokonać zwrotu?

    Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



    3. Jak dokonać wymiany?

    Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



    4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

    Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



    5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

    Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



    6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

    Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

  • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji