Półbuty robocze Solid Gear Tigris GTX AG Low S3 WR SRC

1 599,99 zł
Oszczędzasz: -19%
1 299,99 zł
Regularna cena: 1 599,99 zł Najniższa cena: 1 299,99 zł
41
40
41
42
43
44
45
46
47
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  130 punktów  o wartości  26,00 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Obuwie ochronne Solid Gear Tigris GTX AG Low to świetna propozycja butów roboczych do pracy. Tigris GTX AG Low zapewniają wysoki komfort, ochronę, przewiewność oraz przyczepność.

Półbuty robocze Solid Gear Tigris GTX AG Low S3 WR SRC cechy produktu:

  • solidnie wykonane,
  • membrana GORE-TEX®,
  • cholewka z połączenia nubuku i CORDURY®,
  • podeszwa zewnętrzna Vibram® Arctic Grip Pro,
  • wewnętrzna podeszwa z pianki EVA i ETPU,
  • Boa® Fit System ułatwiający wiązanie,
  • podnosek z włókna szklanego i wkładka antyprzebiciowa,
  • są zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345:2011 S3, WR, SRC,
  • kod producenta SG81003.

Buty robocze Tigris GTX AG Low od Solid Gear wyróżniają się przewiewnością, doskonałą amortyzacją, przyczepności, a przy tym są lekkie. Półbuty wyposażone są w system wiązania BOA, który dodatkowo zwiększa dopasowanie. Cholewka tego modelu wykonana jest z połączenia skóry nubukowej i Cordury. Półbuty robocze posiadają wodoodporną izolację GORE-TEX®. Model Tigris GTX AG Low posiada także kompozytowy podnosek ochronny z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową. Dzięki zastosowaniu podeszwy zewnętrznej Vibram®Arctic Grip Pro, buty robocze zapewniają wysoką przyczepność i minimalizują ryzyko upadku. 

Zobacz także inne produkty marki Solid Gear w ofercie BalticBHP!

Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Materiał
Połączenie materiałów
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
BOA
Membrana wodoodporna
Tak
Typ BOA
L6
Norma
SRC
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.