Buty robocze Base Protection K-Energy S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze klasy S3 Base Protection K-Energy to niezwykle wygodne buty robocze S3 z podnoskiem i wkładką antyprzebiciową oraz szybkim wiązaniem BOA. Wykonane z elastycznej i oddychającej siatki doskonale sprawdzają się w pracach produkcyjnych, magazynowych, transporcie i logistyce.
Buty robocze Base K-Energy S3 cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału,
- szybkie wiązanie za pomocą BOA Fit System,
- podnosek wykonany z aluminium,
- kompozytowa, elastyczna wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z certyfikatem SRC,
- wkładka zapobiegająca powstawaniu nieprzyjemnych zapachów SmellStop,
- odporność na krótkotrwały kontakt z podłożem o temperaturze do 300'C,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa środkowa pochłaniająca energię Fresh’n Flex,
- odporne na działanie paliwa i oleju,
- doskonała amortyzacja dzięki technologii i-daptive® PU/Guma HRO
- numer katalogowy: B1007,
- zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC, HRO.
Base K-Energy S3 - dynamiczny design i wygoda
Półbuty robocze BASE K-Energy o klasie ochrony S3 to model z serii Kaptive. Zaprojektowane by doskonale wyglądać i zapewniać użytkownikom maksymalny komfort noszenia podczas pracy. Ten model jak inne pozostałe z serii KAPTIV charakteryzują się odważnym połączeniem kolorów aby przyciągać wzrok, a przede wszystkim wykorzystują najnowsze technologie dla podniesienia wygody użytkowania obuwia. Dynamiczny wygląd buta sportowego i doskonale dobrana kolorystyka elementów, pozwala osiągnąć doskonałe efekty wizualne. Dla zwiększenia wygody, podeszwa została wykonana z wykorzystaniem technologii I-daptive która dostosowuje rozłożenie masy użytkownika dla lepszej amortyzacji stopy oraz zmniejszenia zmęczenia stóp. Antybakteryjna wyściółka Smell Stop, specjalnie skonstruowaną wkładka Dry'nAir która pozwala na ciągłe krążenie powietrza w bucie, co podnosi komfort noszenia i oddychalność skóry.
Zobacz wszystkie buty robocze S1 w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Artra
Półbuty robocze Artra Ardesio S1P
Często wybierane do tego produktu: