Kask Petzl Vertex Vent
Profesjonalny kask ochronny Petzl Vertex Vent o uznanej renomie wśród pracowników wysokościowych z dodatkowymi otworami wentylacyjnymi i paskiem podbródkowym z zapięciem czteropunktowym.
Kask Petzl Vertex Vent cechy produktu:
- okres użytkowania produktu do 10 lat,
- skorupa wykonana z wytrzymałego ABS,
- czterpunktowy pasek podbródkowy,
- regulacja za pomocą pokrętła center-fit,
- piankowy napotnik - chroni oczy przed kroplami wody/potu,
- waga 490 g,
- normy CE, EN 397, EN 12492, ANSI Z89.1 Typ I klasa C, EAC,
- zakres temperatur użytkowania -30 do +50,
- obwód głowy na który hełm może być komfortowo noszony 53-63 cm,
- otwory wentylacyjne z możliwością zamknięcia w razie deszczu czy pracy w warunkach zapylenia.
Zobacz naszą recenzje wideo dla kasku Petzl Vertex Vent
Poznaj model wybierany przez profesjonalistów. Kask Petzl Vertex Vent, wysokiej jakości kask ochronny przeznaczony do zastosowań przemysłowych: prace na wysokościach, budownictwo, energetyka czy ratownictwo. Jest to niezwykle popularny wybór wśród profesjonalistów, którzy potrzebują solidnej ochrony głowy w trudnych warunkach pracy. Kask Vertex Vent jest naszpikowany nowościami technologicznymi. Wyposażony w regulowany system zawieszenia, kask łatwo dostosowuje się do rozmiaru głowy, zapewniając idealne dopasowanie. Możliwość regulacji obwodu na tylnej części kasku oraz pałąk z regulacją długości zapewniają jeszcze większą elastyczność dopasowania. Kask Petzl Vertex Vent spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i został przetestowany pod kątem odporności na uderzenia, przepuszczalność powietrza oraz wytrzymałość na wysokie i niskie temperatury. Posiada certyfikat zgodności z europejskimi normami bezpieczeństwa EN 397 i EN 12492
Sprawdź pozostałe modele kasków ochronnych w ofercie BalticBHP.
EN 12492
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: