Pasek pod brodę do kasku Petzl Dual Vertex / Strato
Pasek pod brodę do kasku Petzl Dual przeznaczony do kasków ochronnych Petzl Vertex oraz Petzl Strato z czterema punktami zaczepowymi oraz płynną regulacją. Umożliwia dostosowanie kasku do pracy na wysokości oraz do pracy na ziemi.
Pasek pod brodę do kasku Petzl Dual Vertex / Strato cechy produktu:
- umożliwia płynną zmianę dopasowania kasku do głowy przez jego zacieśnienie i skrócenie podczas pracy na wysokości (zapobiega spadnięciu kasku) oraz na poluzowanie paska podczas pracy na ziemi (poprawia komfort, zapobiega uduszeniu paskiem podbródkowym),
- przełączanie trybów pracy odbywa się płynnie za pomocą regulatora,
- wykonany z wytrzymałego poliestru,
- kompatybilny z hełmami Petzl Vertex oraz Petzl Strato,
- waga 34g,
- kod produktu: A010FA00.
Sprawdź inne produktu marki Petzl w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Portwest
Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53
Często wybierane do tego produktu: