3M

Ochronniki słuchu do kasku Peltor Optime I H510P3

119,99 zł
Oszczędzasz: -30%
84,99 zł
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  8.5 punktów Baltic Club  warte  1,70 zł

Ochronniki słuchu do kasku Peltor Optime I H510P3 cechy produktu:

  • Skuteczność tłumienia hałasu do 28 dB – idealne do pracy w hałasie o umiarkowanym natężeniu.
  • Montaż do kasku – kompatybilne z hełmami ochronnymi.
  • Niskoprofilowa konstrukcja – ułatwia łączenie z innymi środkami ochronnymi.
  • Miękkie, szerokie poduszki uszczelniające – komfort nawet przy długim noszeniu.
  • Unikalna mieszanka pianki i płynu – lepsze uszczelnienie i wygoda.
  • Duża przestrzeń wewnątrz słuchawek – ogranicza nagrzewanie i wilgoć.
  • Wymienne zestawy higieniczne – łatwa konserwacja i dłuższa żywotność.

FAQ – Nauszniki Peltor Optime I do kasku

Do jakich prac nadają się ochronniki słuchu H510P3?
Do prac warsztatowych, blacharskich, lakierniczych oraz koszenia trawy i prac ogrodowych.

Czy pasują do każdego kasku?
Pasują do większości hełmów ochronnych z odpowiednim systemem montażu 33 mm.

Jak wymienić poduszki uszczelniające?
Wystarczy zastosować dedykowany zestaw higieniczny 3M™ – łatwy montaż bez użycia narzędzi.

Średni poziom tłumienia SNR
28
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: 3M

3M Poland Sp. z o.o.

Katowicka 117

Nadarzyn 05-830

3m@3m.pl