Okulary do kasku Petzl Vizir ochronne Easyclip
Okulary pasują do kasków w wersjach produkcji po 2019 roku:
- Petzl Vertex Vent
- Petzl Vertex
- Petzl Strato
Okulary do kasku Petzl Vizir ochronne Easyclip to certyfikowane, bezpieczne okulary które osłaniają oczy przed pyłem, cząstkami stałymi i cieczą. Dzięki łatwemu mocowaniu systemem EasyClip zarówno ich montaż jak i zastosowanie jest dziecinnie proste i komfortowe. Okulary wyposażone w powłokę chroniącą przed zarysowaniami i zaparowaniem.
Okulary do kasku Petzl Vizir ochronne Easyclip cechy produktu:
- chronią oczy użytkownika przed pyłem, cząstkami stałymi,
- dostępne w wersji bezbarwnej (Petzl Vizir clear), oraz przyciemnianej (Petzl Vizir Shadow),
- powłoka chroniąca przed zaparowaniem i zarysowaniem,
- okulary kompatybilne z kaskami Vertex Vent, Vertex, Strato,
- mocowane do kasku za pomocą złącza EasyClip
- łatwe opuszczanie i chowanie okularów pod kask (pozycja transportowa),
- waga tylko 80g,
- materiał: poliwęglan PC,
- certyfikat EN 166, 1BT, ANSI Z87.1, EAC,
- numer katalogowy Petzl Vizir Shadow: Petzl A015BA00,
- numer katalogowy Petzl Vizir Clear: Petzl A015AA00.
Sprawdź inne produkty Petzl w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Ochronniki słuchu Hellberg Secure Relax z radiem AM/FM
Często wybierane do tego produktu: