Osłona Petzl Vizen do kasku Vertex
Osłona twarzy Petzl Vizen to niezbędne wyposażenie dla osób pracujących w warunkach, gdzie istnieje ryzyko uszkodzenia oczu lub pozostałej części twarzy podczas pracy. Zapewnia pełną ochronę wzroku i twarzy, jednocześnie oferując szerokie pole widzenia, co pozwala na skuteczne wykonywanie prac nawet w wymagających warunkach. Dzięki łatwemu w użyciu systemowi mocowania do kasku EASYCLIP, osłona Vizen jest łatwa w montażu na kaskach VERTEX i STRATO marki Petzl.
Osłona Petzl Vizen do kasku Vertex cechy produktu:
- kompleksowa ochrona twarzy podczas pracy w kasku ochronnym,
- polecana do ochrony przed łukiem elektrycznym,
- pole widzenia aż 180 stopni,
- powłoka zapobiegająca zarysowaniu i parowaniu osłony,
- umożliwia noszenie okularów korekcyjnych,
- pasuje do kasków Petzl Vertex i Strato produkowanych po 2019 r.,
- łatwy w obsłudze system EasyClip umożliwia szybki montaż i demontaż osłony,
- waga 180g,
- wykonana z poliwęglanu,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 166, 1BT8, CE EN 170, 2C-1,2, GS ET-29, classe 1, ANSI Z87.1, EAC
- kod produktu: A014AA00.
Sprawdź inne produkty Petzl w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...