• Amortyzator bezpieczeństwa podwójny elastyczny
  • Nowy
  • Wyprzedane

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny elastyczny

139,99 zł
Cena regularna: 139,99 zł
Ilość
Wyprzedane
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  14 punktów  o wartości  2,80 zł

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny elastyczny przeznaczony do asekuracji w pracach na wysokości. Dwa duże zatrzaśniki mocujące do punktów kotwiczących mocowane są na elastycznych rozciągliwych taśmach, które ułatwiają wpinanie i zapobiegają zaczepieniu się o elementy konstrukcji. Produkt polecany szczególnie do prac na rusztowaniach. 

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny elastyczny cechy produktu:

  • długość taśm elastycznych przed rozciągnięciem 75 cm,
  • szerokość otwarcia zatrzaśników mocujących do punktów asekuracyjnych 50mm,
  • szerokość otwarcia zatrzaśnika mocującego do szelek 16mm,
  • wytrzymałość zatrzaśników 25 kN,
  • minimalna odległość punktu kotwiczenia do ziemi wynosi 6,75 m,
  • maksymalna waga użytkownika wraz z narzędziami i wyposażeniem wynosi 100kg,
  • sprzęt spełnia wymogi norm EN 355, EN 354, EN 362.

Pamiętaj, że coroczne przeglądy techniczne możesz wykonać u dowolnego specjalisty posiadającego uprawnienia do inspekcji sprzętu do pracy na wysokości. 

Sprawdź inne produkty z kategorii amortyzator bezpieczeństwa.

Normy EN
EN 354
EN 355
EN 362
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.