• Linostop z linką kotwiczącą GEKKO 10m
  • Nowy

Linostop z linką kotwiczącą GEKKO 10m

289,99 zł
Cena regularna: 289,99 zł
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  29 punktów  o wartości  5,80 zł

Linostop z linką kotwiczącą GEKKO 10m to profesjonalne urządzenie zabezpieczające, zaprojektowane z myślą o ochronie pracowników wykonujących prace na wysokościach. Zapewnia skuteczne zabezpieczenie przed upadkiem podczas pracy w pionie, jednocześnie umożliwiając swobodę ruchu w trakcie pracy.

Linostop z linką kotwiczącą GEKKO 10m cechy produktu:

  • linka o długości 10 metrów, co zapewnia duży zasięg pracy i elastyczność w poruszaniu się w obrębie stanowiska pracy,
  • wytrzymała linastatyczna,
  • urządzenie przesuwa się po linie w górę i dół i zatrzymuje się oraz hamuje w przypadku upadku lub odpadnięcia,
  • wytrzymałość 15KN,
  • statyczna lina zakończona z dwóch stron pętlą,
  • certyfikat EN 353-2,
  • kod produktu: 38019.
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.