Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53 do podstawowy hełm ochronny ze zintegrowanym paskiem podbródkowym i regulowaną więźbą podtrzymującą. Kask nie posiada otworów wentylacyjnych dlatego może być używany do prac przy instalacjach elektrycznych niskiego napięcia. Szeroka regulacja obwodu głowy odbywa się przy użyciu pokrętła, które umożliwia idealne dopasowanie kasku do obwodu głowy użytkownika.
Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53 cechy produktu:
- lekki, tylko 415g,
- brak wentylacji - nadaje się do pracy przy instalacjach elektrycznych 1000V prąd stały, 1500V zmienny (norma EN 50365),
- 6 punktowa więźba regulowana za pomocą pokrętła,
- zintegrowany 4 punktowy pasek podbródkowy,
- okres użytkowania do 7 lat od daty produkcji,
- wyposażone w standardowe gniazda do montażu ochronników słuchu 30mm,
- certyfikat EN 397,
- kod produktu: PS53.
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 397
EN 50365
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|