Szelki bezpieczeństwa bhp Glider Plus
Szelki bezpieczeństwa bhp Glider Plus to solidne zabezpieczenie przeznaczone do prac na wysokości, zapewniające najwyższy poziom ochrony oraz komfortu użytkowania. Wyposażone są w trzy punkty zaczepowe, co czyni je wszechstronnym rozwiązaniem dla różnorodnych zadań w pracach na wysokościach, dachach czy rusztowaniach. Szeroki zakres regulacji taśm, pozwala dopasować szelki do sylwetki użytkownika. Nadają się zarówno do zabezpieczenia przed upadkiem jak i do prac w podparciu bocznym.
Szelki bezpieczeństwa bhp Glider Plus cechy produktu:
- 3 punkty zaczepowe, przód, tył, boczne klamry zaczepowe,
- wyposażone w pas biodrowy,
- regulacja pasów udowych,
- regulacja na piersiach,
- certyfikat EN 361,
- certyfikat EN 358,
- szerokość taśm: 45mm,
- baza tylnego metalowego zaczepu wykonana z solidnego polietylenu,
- obwód talii użytkownika - regulacja: 82 cm do 120 cm,
- kod produktu: Glider Plus.
EN 361
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...