• Urządzenie samohamowne GEKKO STOP 6m
  • Nowy

Urządzenie samohamowne GEKKO STOP 6m

699,99 zł
Cena regularna: 699,99 zł
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  70 punktów  o wartości  14,00 zł

Urządzenie samohamowne GEKKO STOP 6m to system zabezpieczenia przeznaczony do ochrony pracowników przed upadkiem z wysokości. Urządzenie Gekko stop wyposażone jest w automatyczny mechanizm blokujący, który w momencie upadku blokuje linę bezpieczeństwa powodując zatrzymanie upadku i minimalizując ryzyko odniesienia obrażeń.

Urządzenie samohamowne GEKKO STOP 6m cechy produktu:

  • solidnie wykonana obudowa z tworzywa,
  • wygodny uchwyt do punktu asekuracyjnego z zakręcanym zatrzaśnikiem,
  • zatrzaśnik mocowany do szelek z szerokim prześwitem,
  • przeznaczone do asekuracji pionowej, w warunkach wymagających przemieszczania w dużej odległości od punktu asekuracyjnego,
  • nie wymaga stosowania dodatkowego amortyzatora,
  • testowane przy wadze użytkownika do 100kg,
  • kod produktu: 39369.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.