Buty robocze wysokie Albatros Taraval S3 Mid
Wysokie buty robocze Albatros Taraval Mid zapewniają doskonałą ochronę stopy w klasie S3 i ważą zaledwie 588 g. To pozycja warta uwagi dla wszystkich, którzy podczas pracy cenią sobie niską wagę obuwia roboczego i wysoki komfort.
Buty robocze wysokie Albatros Taraval Black S3 Mid cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- bardzo lekkie i elastyczne tylko 588 g,
- podnosek z włókna szklanego,
- elastyczna wkładka antyprzebiciowa,
- wykonane z wytrzymałej mikrofibry,
- oddychająca wyściółka w środku,
- wkładka evercushion®RELIEF amortyzuje i odciąża stawy,
- podeszwa FLEXLITE - non-slip, amortyzująca i antypoślizgowa,
- dodatkowa warstwa amortyzująca EFFECT.FOAM®,
- certyfikat EN 20345 S3,
- antypoślizgowa podeszwa klasy SRC,
- specjalna konstrukcja podeszwy ułatwia stanie na drabinie,
- produkt stworzony bez elementów pochodzenia zwierzęcego - Cruelty Free,
- kod produktu: 638040241.
Uwaga kolor czarny wykonany z mikrofibry, kolor brązowy ze skóry nubukowej.
Zobacz film o produkcie Albatros Taraval Mid
Albatros Taraval Black Mid S3 to model obuwia który zaskakuje niską wagą, wygodą, dobrym designem i oczywiście świetnym wykonaniem. Stworzony z wysokiej jakości lekkich materiałów waży zaledwie 588 g. Lekki podnosek z włókna szklanego oraz elastyczna wkładka zabezpieczająca stopę zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa a jednocześnie są bardzo lekkie, a wkładka w podeszwie całkowicie elastyczna. Model Taraval posiada certyfikat S3 SRC z dodatkową normą ESD. Ten model buta jest niezwykle uniwersalny. Może być stosowany zarówno na budowie, w fabrykach, produkcji czy pracach magazynowych i przeładunkowych.
Sprawdź inne modele butów roboczych S3 w ofercie Balticbhp.
Syntetyczny
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: