Buty robocze wysokie Solid Gear Talus Hight S3 GTX
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork
Buty robocze wysokie Solid Gear Talus Hight S3 GTX cechy produktu:
- Wysoki krój buta ze sportowym designem.
- Membrana GORE-TEX® zapewniająca oddychalność, izolację i wodoodporność.
- Zimowa wyściółka z syntetycznej wełny GORE-TEX®.
- Cholewka wykonana z wytrzymałej skóry z certyfikatem LWG oraz lekkiej mikrofibry.
- Podnosek z włókna szklanego i miękka ochrona palców.
- Sportowa amortyzacja dzięki wylewanej podeszwie środkowej z PU.
- Podeszwa zewnętrzna z odpornej na olej i poślizg gumy.
- Funkcja ESD zgodnie z EN IEC 61340-4-3:2018.
- System szybkiego sznurowania z możliwością zamiany na tradycyjne sznurowadła.
- Wysoko oddychająca wkładka z pianki PU.
- Bezmetalowa konstrukcja buta.
- Norma bezpieczeństwa: EN ISO 20345:2011 S3, SRC, HRO, WR.
- Szerokie dopasowanie zapewniające komfort.
- Kod produktu: SG61010.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: