
- Nowy
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 51 punktów o wartości 5,00 zł
K-Rush to model o sportowym i nowoczesnym wyglądzie. Zapewnia doskonałe dopasowanie, ochronę stóp przed różnego typu urazami i wysoki komfort użytkowania. Zastosowana ciekawa kolorystyka sprawia, że tego modelu nie powstydzi się nawet kierownik czy BHP-owiec.
Półbuty robocze BASE K-Rush S1P to buty robocze o nowoczesnym i sportowym designie. Zastosowane połączenie kolorów bez wątpienia przyciągnie wzrok innych. Kontrastowa kolorystyka butów oraz wzornictwo sprawiają, że Base K-Rush jest chętnie wybierany nie tylko jako but roboczy ale również jako but dla kierowników, inżynierów, pracowników biurowych. Base K-Rush poza dynamicznym wyglądem doskonale sprawdzi się również podczas pracy. Model ten posiada aluminiowy podnosek oraz wkładkę odporną na przebicie. Antybakteryjna wyściółka Smell Stop oraz specjalnie skonstruowana podeszwa, która pozwala na ciągłe krążenie powietrza w bucie, podnosi komfort noszenia i oddychalność skóry. Półbuty wyposażone są w innowacyjny system wiązania BOA, który zapewnia doskonałe dopasowanie i usprawnia proces zakładania i ściągania obuwia.
Sprawdź inne półbuty robocze dostępne w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.