Buty robocze sportowe Jalas Tempus 5618 S1P
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 43 punktów o wartości 4,30 zł
Buty robocze Jalas Tempus 5618 to lekkie sportowe buty robocze wykonane z przewiewnej siatki, która zapewnia komfort i doskonałą wentylacje przez cały dzień. Klasa ochrony S1P zabezpiecza stopę przed spadającymi przedmiotami i przebiciem przez ostre przedmioty. Stalowy podnosek i elastyczna wkładka przebiciowa zapewniają optymalny komfort i bezpieczeństwo.
Buty robocze sportowe Jalas Tempus 5618 cechy produktu:
- podnosek ochronny i wykładka antyprzebiciowa (klasa ochrony S1P),
- cholewka z przewiewnej siatki i mikrofibry,
- wytrzymała podeszwa z gumy nitrylowej,
- stalowy podnosek,
- elastyczna wkładka antyprzebiciowa w podeszwie,
- zaawansowana technicznie wkładka z materiału PORON® XRD™,
- absorbcja wstrząsów dzięki systemowi Ergothan,
- właściwości antystatyczne,
- norma ESD,
- podeszwa odporna na poślizgi w klasie SRC,
- wewnętrzna wkładka FX2 Pro Slim,
- norma europejska EN 20345,
- kod produktu: 5618.
Model Jalas Tempus 5618 to doskonały model buta zarówno do pracy jak i do codziennego użytku. Lekki, wygodny, z elastyczną podeszwą. Cholewka wykonana z przewiewnej siatki zapewnia świetną wentylacje podczas pracy. Dwuwarstwowa podeszwa z wkładką z materiału PORON XRD zapewnia komfort i dobrą amortyzacje podczas chodzenia. Model Jalas Tempus choć wygląda jak but sportowy, zapewnia wszechstronną ochronę palców oraz stopy przed uszkodzeniami.
Sprawdź inne modele butów roboczych w Balticbhp.
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 20345
- Klasa ochrony obuwia
- S1P
- Materiał
- Syntetyczny
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- ESD
HRO
SRC - Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 640
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|