Sandały robocze z systemem BO MOZ S1P to lekkie i przewiewne buty do pracy z systemem szybkiego wiązania za pomocą zakręcanego dysku. W pełni zabezpieczają stopę, są lekkie i elastyczne z dobrą amortyzacją. Świetnie sprawdzą się podczas pracy w wysokich temperaturach. Wykonane ze skóry nubukowej i wzmacnianego materiału typu ripstop.
Sandały robocze z systemem BO MOZ S1P cechy produktu:
- lekkie i elastyczne sandały o klasie ochrony S1P,
- podnosek w kompozytu, lekki i wytrzymały,
- elastyczna wkładka w podeszwie chroni przed przebiciem gwoździem,
- wykonane ze skóry nubukowej z elementami z materiału ripstop,
- duże otwory wentylacyjne,
- oddychająca wyściółka w środku,
- system szybkiego wiązania zakręcanym dyskiem (dożywotnia gwarancja na żyłki),
- dwuwarstwowa podeszwa z bieżnikiem z certyfikatem SRC,
- normy europejskie: EN 20345,
- nazwa producenta: 7114P A-TOP Breathable Sandals SRC E FO A,
- waga: 580g.
Sandał roboczy z systemem BO MOZ to model który jest bardzo lekki i wygodny. Cholewka w tym modelu wykonana jest z solidnej skóry nubukowej z otworami wentylacyjnymi co zapewnia świetną oddychalność podczas gorących dni. System szybkiego wiązania zakręcanym dyskiem pozwala na wygodne dopasowanie obuwia do stopy. Lekkie materiały użyte do produkcji pozwoliły na uzyskanie bardzo niskiej wagi. Buty są elastyczne i bardzo wygodne. Polecamy ten model do stosowania na produkcji, w transporcie, pracach magazynowych.
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: