




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 75 punktów o wartości 8,00 zł
Obuwie ochronne BASE Harlem o klasie ochrony S1P świetnie sprawdzi się w pracy, gdzie ważna jest ochrona stóp i komfort. Model ten wyposażony jest w przewiewną wyściółkę, a także zapiętek, który chroni ścięgno Achillesa.
Półbuty robocze włoskiego producenta Base Protection Harlem o klasie ochrony S1P, z serii Smart, wykonane są oddychającej skóry zamszowej i części tekstylnej. Zastosowana podeszwa AirTech spełnia wymagania normy SRC, jest antypoślizgowa, odporna na olej i wysoką temperaturę. W modelu tym występuje wyższy, wyściełany zapiętek zwiększający wygodę oraz zapobiegający zapaleniu ścięgna Achillesa. Podszewka półbutów roboczych wykonana jest z materiału 3D Hi-Tech, który jest solidny i przewiewny. Ma także właściwości antybakteryjne, dzięki czemu zapobiega namnażaniu bakterii i przykremu zapachowi. Model Harlem wyposażony jest w stalowy podnosek oraz niemetalową wkładkę antyprzebiciową, zapewniającą ochronę stóp.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane