3M 6055 A2 pochłaniacz gazów organicznych
3M

3M 6055 A2 pochłaniacz gazów organicznych 2szt

52,99 zł
57,99 zł
-9%

Najniższa cena produktu 52,99 zł z dnia 19.05.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 52,99 zł z dnia 19.05.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 0,50 zł

Pochłaniacz gazów organicznych 3M 6055 o klasie ochrony A2 zapewnia skuteczną ochronę układu oddechowego przed gazami i parami organicznymi, których temperatura wrzenia przekracza 65°C.

Cechy produktu:

  • wykonany z tworzywa sztucznego z plastikową obudową,
  • brązowy kolor oznakowania,
  • klasa ochrony A2,
  • spełnia wymagania normy EN14387,
  • łatwy sposób montażu za pomocom systemu bagnetowy,
  • stężenie objętościowe w powietrzu nie przekraczającym 0,5% (5.000 ppm),
  • chroni przed gazami i parami organicznymi, których temperatura wrzenia jest powyżej 65°C,
  • zakres użycia przy stosowaniu z półmaskami: 10xNDS lub 5000ppm lub stosowaniu z maskami pełnotwarzowymi: 20xNDS lub 5000ppm.

Pochłaniacz o średniej pojemności sorpcyjnej, ochrania układ oddechowy przed gazami lub parami. Preferowane użycie pochłaniacza z maskami pełnotwarzowymi 3M serii 6000 oraz półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500. Produkt stosowany jest z filtrami serii 5000 za pomocą pokrywy filtra 501, którego zadaniem jest ochrona przed cząstkami stałymi. W przypadku gdy na stanowisku pracy występuje zapylenie, zalecamy stosowanie filtrów przeciwpyłowych wstępnych 3M 5911 do ochrony pochłaniaczy gazów przed cząstkami stałymi. Stosowanie filtrów wstępnych wydłuża żywotność pochłaniaczy i pozwala na utrzymanie niskich oporów oddechowych.

Sprawdź inne dostępne produkty marki 3m w naszej ofercie!

Szczegóły Produktu

3M
4046719695591

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl