• Filtr Sundstrom SR 518 A2 do jednostki filtrującej
  • Nowy

Filtr Sundstrom SR 518 A2 do jednostki filtrującej

94,99 zł
Cena regularna: 94,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  9.5 punktów  o wartości  1,90 zł

Filtr Sundstrom SR 518 A2 do jednostki filtrującej SR 500/SR 500 EX, do ochrony przed gazami i parami organicznymi o wysokiej wydajności i trwałości. Do jednostki filtrującej należy zakupić komplet 2 sztuk filtrów. Filtr chroni przed gazami i oparami organicznymi, np. rozpuszczalniki o temp. wrzenia pow. +65 °C. W celu połączenia filtra gazowego SR 518 z filtrem przeciwpyłowym P3, należy zakupić dodatkowo filtr SR 510. 

Filtr Sundstrom SR 518 A2 do jednostki filtrującej cechy produktu:

  • klasa ochrony A2, 
  • przeznaczony do jednostek nadmuchowych Sundstrom, 
  • na jednostkę należy zamówić parę filtrów (2 szt.),
  • certyfikat EN 12941,
  • certyfikat EN 12942,
  • kod produktu: H02-7012.
Klasa ochrony
A2 gazy organiczne
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.